Reklamace

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za Váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu eshopu.
 
 Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný problém! Vyberte níže svou akci a postupujte podle následujících kroků.
  • A) Odstoupení od kupní smlouvy - formulář pro vrácení nevyhovujícího zboží ve 14-ti denní zákonné lhůtě 
  • B) Reklamace - formulář pro poškozené nebo jinak nefunkční zboží v záruční době - vyplňte prosím tento formulář a vložte fotky produktu
  • C) Zboží přišlo poškozené - pokud přišlo v balíčku poškozené zboží, vyplňte tento formulář
  • D) Objednávka nedorazila kompletní - vyřešíme tento problém, vyplňte prosím tento formulář

1) Vyberte jeden z případů A) B) C) nebo D)
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček, přidejte fakturu
4) Zašlete nám zboží na adresu:

Jan Seidl, eshop - reklamace    Zboží nezasílejte na dobírku.
Masarykova 20    
Blansko 67801, CZ