Reklamace

Dříve než se pustíme do vrácení zakoupeného zboží, rádi bychom vám poděkovali za Váš nákup a přízeň, kterou jste věnovali našemu eshopu.
 
 Potřebujete vrátit zboží nebo uplatnit reklamaci? Žádný problém! Vyberte níže svou akci a postupujte podle následujících kroků.
  • A) Odstoupení od kupní smlouvy - formulář pro vrácení nevyhovujícího zboží ve 14-ti denní zákonné lhůtě 
  • B) Reklamace - formulář pro poškozené nebo jinak nefunkční zboží v záruční době - vyplňte prosím tento formulář a vložte fotky produktu
  • C) Objednávka nedorazila kompletní - vyřešíme tento problém, vyplňte prosím tento formulář

1) Vyberte jeden z případů A) B) C)
2) Vyplňte elektronický formulář
3) Připravte balíček, přidejte fakturu
4) Zašlete nám zboží na adresu:

Jan Seidl, eshop - reklamace    Zboží nezasílejte na dobírku.
Masarykova 20    
Blansko 67801, CZ    

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení