Časté dotazy - FAQ

 

Jaký způsob platby mohu v eshopu využít?

Zboží zasíláme nejen na dobírku, ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.

 

Lze platit u přepravce kartou?

Ano, je to možné. Máme u všech přepravců povolené platby kartou.

 

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile je zboží předáno dopravní službě České pošta, GLS, PPL a Zásilkovna, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den. V momentě kdy převezme přepravce balíček, zašle vám SMS a email zprávu na kontakt uvedený v objednávce.

 

V balíčku nebyla faktura, kde je?

Daňový doklad zasíláme elektronicky. Doklad naleznete jako přílohu v posledním emailu od naší firmy. Pokud si ji přejete zaslat znovu napište nám e-mail.

 

Jaký je způsob dodání a cena poštovného?

Doručení do výdejních míst:

  • PPL Parcel Shop - (výdejní místa, zásilky do 20kg) - 65 Kč
  • Zásilkovna - (výdejní místa, zásilky do 5kg) - 79 Kč
  • Zásilkovna - (výdejní místa, zásilky od 5 do 10kg) - 115 Kč
  • Česká pošta - Balík do balíkovny (výdejní místa, zásilky do 14kg)  - 72 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu (výdejní místa, zásilky do 20kg) -  89 Kč
  • Výdejní místo Blansko - zdarma

Doručení na adresu:

  • Česká pošta - Balík do ruky (zásilky do 20kg) - 99 Kč
  • GLS přepravce - doručení na adresu (zásilky do 3kg) -  105 Kč
  • GLS přepravce - doručení na adresu (zásilky do 20kg) -  119 Kč
  • PPL  - doručení na adresu (zásilky do 31kg) - 105 Kč

Nadrozměrné zásilky nad 20kg:

  • Česká pošta - Balík na poštu (výdejní místa, zásilky nad 20kg) -  219 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky (zásilky nad 20kg) -  219 Kč
  • GLS přepravce  (zásilky nad 20kg) -  219 Kč
 
Možnosti platby:
  • Převodem - zdarma
  • Kartou (on-line) - zdarma
  • Dobírka - 39 Kč
  • Dobírka - Zásilkovna -  29 Kč
  • Dobírka - Balíkovna -  29 Kč

 

Na jakou adresu zaslat zboží, když vracím nebo reklamuji?

Zboží zašlete na adresu skladu níže a využijte formuláře zde: https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

Jan Seidl, eshop - reklamace                    Zboží nezasílejte na dobírku.
Masarykova 20    
Blansko 67801, CZ

 

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

 

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?

Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný a zaplacený, zboží Vám do objednávky přidáme.

 

Můžu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, není problém.

 

Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?

Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

 

Kde je možné sledovat zásilku?

 Ano, v posledním emailu je vždy faktura a sledovací číslo zásilky + odkaz na link.

 

Kdy doskladníte vyprodaný produkt, o který mám zájem? 

U každého vyprodaného produktu si můžete nastavit sledování dostupnosti a přijde Vám e-mail, až bude daný produkt opět naskladněn. Stačí kliknout na "Sledovat " -> "Upozorněte mě, až produkt bude na skladě". 

 

Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?

Bohužel ne. Jsme pouze sklad, proto zde zboží nemáme nikde vystavené.