Časté dotazy - FAQ

 

Jaký způsob platby mohu v eshopu využít?

Zboží zasíláme nejen na dobírku, ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.

 

Lze platit u přepravce kartou?

Ano, je to možné. Máme u všech přepravců povolené platby kartou.

 

Jak dlouho trvá doba expedice?

Jakmile je zboží předáno dopravní službě České pošta, GLS a Zásilkovna, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den. V momentě kdy převezme přepravce balíček, zašle vám sms a email zprávu na kontakt uvedený v objednávce.

 

V balíčku nebyla faktura, kde je?

Daňový doklad zasíláme elektronicky. Doklad naleznete jako přílohu v posledním emailu od naší firmy. Pokud si ji přejete zaslat znovu napište nám e-mail.

 

Jaký je způsob dodání a cena poštovného?

Zboží zasíláme službou: 

  • Zásilkovna - (výdejní místa, zásilky do 5kg) -  65 Kč
  • Česká pošta - Balík do ruky -  89 Kč
  • Česká pošta - Balík na poštu (2789x výdejní místo) -  79 Kč
  • Česká pošta - Balik do balíkovny - 69 Kč
  • GLS přepravce  -  99 Kč  

Záleží jen na Vás jakého přepravce si zvolíte.

 

Na jakou adresu zaslat zboží, když vracím nebo reklamuji?

Zboží zašlete na adresu skladu níže a využijte formuláře zde: https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

Jan Seidl, eshop - reklamace                    Zboží nezasílejte na dobírku.
Masarykova 20    
Blansko 67801, CZ

 

Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?

Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

 

Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?

Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný a zaplacený, zboží Vám do objednávky přidáme.

 

Můžu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/

 

Zasíláte zboží také na Slovensko?

Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si udělat objednávku na našem e-shopu  www.slevnuj.sk

 

Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?

Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.

 

Kde je možné sledovat zásilku?

 Ano, v posledním emailu je vždy faktura a sledovací číslo zásilky + odkaz na link.

 

Kdy doskladníte vyprodaný produkt, o který mám zájem? 

U každého vyprodaného produktu si můžete nastavit sledování dostupnosti a přijde Vám e-mail, až bude daný produkt opět naskladněn. Stačí kliknout na "Sledovat " -> "Upozorněte mě, až produkt bude na skladě". 

 

Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?

Bohužel ne. Jsme pouze sklad, proto zde zboží nemáme nikde vystavené.