Časté dotazy - FAQ
Jaký způsob platby mohu v eshopu využít?
Zboží zasíláme nejen na dobírku, ale objednávky je možné zaplatit i bankovním převodem nebo online kartou.
Lze platit u přepravce kartou?
Ano, je to možné. Máme u všech přepravců povolené platby kartou.
Jak dlouho trvá doba expedice?
Jakmile je zboží předáno dopravní službě České pošta, GLS a Zásilkovna, pak je zboží zákazníkovi doručeno následující pracovní den. V momentě kdy převezme přepravce balíček, zašle vám sms a email zprávu na kontakt uvedený v objednávce.
V balíčku nebyla faktura, kde je?
Daňový doklad zasíláme elektronicky. Doklad naleznete jako přílohu v posledním emailu od naší firmy. Pokud si ji přejete zaslat znovu napište nám e-mail.
Jaký je způsob dodání a cena poštovného?
Zboží zasíláme službou:
- Zásilkovna - (výdejní místa, zásilky do 5kg) - 65 Kč
- Česká pošta - Balík do ruky - 89 Kč
- Česká pošta - Balík na poštu (2789x výdejní místo) - 79 Kč
- Česká pošta - Balik do balíkovny - 69 Kč
- GLS přepravce - 99 Kč
Záleží jen na Vás jakého přepravce si zvolíte.
Na jakou adresu zaslat zboží, když vracím nebo reklamuji?
Zboží zašlete na adresu skladu níže a využijte formuláře zde: https://www.rychlydarky.cz/reklamace/
Jan Seidl, eshop - reklamace | Zboží nezasílejte na dobírku. | |
Masarykova 20 | ||
Blansko 67801, CZ |
Kam mohu nahlásit reklamaci a kde zjistím stav své reklamace?
Pro rychlé vyřízení reklamace doporučujeme využít speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/
Mohu si zboží doobjednat, jestliže jsem objednávku již odeslal?
Pokud je Vaše objednávka již odeslaná, můžete nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a pokud již balík nebude vyexpedovaný a zaplacený, zboží Vám do objednávky přidáme.
Můžu zboží vrátit, pokud mi nevyhovuje?
Ano, zboží můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky. Vrácené zboží však musí být nepoškozené, nepoužité a v originální krabici. Využijte pro rychlé vyřešení situace speciálního formuláře https://www.rychlydarky.cz/reklamace/
Zasíláte zboží také na Slovensko?
Ano, zasíláme. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, můžete si udělat objednávku na našem e-shopu www.slevnuj.sk
Pokud se platba online kartou nezdaří, jak mám postupovat?
Pak je dobré nás buď telefonicky nebo e-mailem kontaktovat. Objednávku lze pak změnit na zaslání na dobírku nebo zaplatit zboží předem na bankovní účet.
Kde je možné sledovat zásilku?
Ano, v posledním emailu je vždy faktura a sledovací číslo zásilky + odkaz na link.
Kdy doskladníte vyprodaný produkt, o který mám zájem?
U každého vyprodaného produktu si můžete nastavit sledování dostupnosti a přijde Vám e-mail, až bude daný produkt opět naskladněn. Stačí kliknout na "Sledovat " -> "Upozorněte mě, až produkt bude na skladě".
Je možné si zboží prohlédnout a koupit přímo ve Vaší prodejně?
Bohužel ne. Jsme pouze sklad, proto zde zboží nemáme nikde vystavené.